Drogi ekspresowe w Polsce


Drogi ekspresowe w Polsce

 

W Niemczech pierwsze autostrady zaczęły powstawać jeszcze przed drugą wojną światową. 6 sierpnia 1932 roku otwarto pierwsza autostradę w Niemczech łączącą Kolonię z Bonn. Polska w 1992 roku miała zaledwie 100 km autostrad. Na tym przykładzie widać więc, jak dużo jest do nadrobienia w stosunku do Europy Zachodniej.

 

Oferta: Program TESTY UPRAWNIENIA BUDOWLANE 2018 w wersji na komputer oraz w wersji na telefon. Dodatkowo każda z wersji posiada PROGRAM EGZAMIN USTNY. Wrażenia osób, które już są po egzaminie na uprawnienia budowlane znajdziesz na podstronie Opinie. Zobacz także jakie przygotowaliśmy promocje do zakupu naszych kluczy licencyjnych.

 

Autostrady w Polsce i Niemczech
Dzisiaj długość autostrad w Niemczech wynosi 12 tys. km, w Polsce zaledwie 1100 km. Większość autostrad zbudowano w okresie ostatnich kilkunastu lat, od momentu wkroczenia Polski do Unii Europejskiej. Trzeba mieć jednak świadomość, że infrastruktura drogowa ma ogromny wpływ na kondycję całej gospodarki państwa. Najlepszym tego dowodem jest podział Polski na A i B. Umowną granicę stanowi Wisła. Podział ten, swoje źródła ma jeszcze od czasów zaborów. Zachodnia polska znajdująca się pod jurysdykcją niemiecką była o wiele lepiej rozwinięta. Widać to chociażby po starych mapach kolejowych. Widać wyraźnie, że sieć połączeń kolejowych była zdecydowanie lepsza w Wielkopolsce niż na Lubelszczyźnie. Tam gdzie infrastruktura drogowa była intensywnie rozwijana gospodarka rosła w siłę.

 

Drogi w Polsce buduje się chaotycznie

Po upadku komuny podział ten jeszcze bardziej się utrwalił. Od 2004 roku najwięcej inwestycji na budowę dróg szybkiego ruchu i autostrad przeznaczano na zachodnie regiony Polski. Niemcy są bowiem głównym partnerem gospodarczym Polski. Zapewnienie odpowiednich połączeń komunikacyjnych z tym krajem leżało w interesie całego narodu. Niestety co trzeba szczerze przyznać autostrady i drogi szybkiego ruchu w Polsce budowane są wciąż w sposób chaotyczny i nieprzemyślany. Autostrady jak również droga szybkiego ruchu budowana jest etapowo. Często też zarządzane są przez prywatne firmy pobierające opłaty za przejazd autostradami. Budując kolejne przyczółki nie brano pod uwagę przyszłego natężenia ruchu. W rezultacie wybudowany kilka lat temu odcinek drogowy pomiędzy Warszawą a Łodzią przestał spełniać swoją rolę. Pozostaje już tylko nadzieja, że włodarze naszego państwa ucząc się na błędach zupełnie inaczej zaplanują budowę dróg szybkiego ruchu i autostrad w przyszłym dziesięcioleciu. Na budowę nowych dróg zaplanowano aż 15 mld złotych.

Oprócz usług detektywistycznych świadczyny także pomoc w zakresie ochrony mienia prywatnego, firmowego oraz ochrony dużych imprez. Nasza agencja współpracowała z najlepszymi firmami w całej Polsce. Zyskaliśmy sobie wiernych klientów także wśród polityków i ludzi show businessu.

 

Aby cały czas utrzymywać najwyższe standardy naszych usług, nasi pracownicy, oprócz zdobywania praktycznego doświadczenia w trakcie wykonywania obowiązków, podnoszą swoje kwalifikacje poprzez częste szkolenia branżowe. Rocznie wykonujemy ponad 1000 zleceń, co w połączeniu ze świetnie wyszkoloną kadrą stawia nas w czołówce europejskich agencji detektywistyczno - ochroniarskich.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby każdy z naszych pracowników był dokładnie sprawdzoną i kompetentną osobą, cieszącą się nieposzlakowaną opinią, ponieważ od samego początku naszej działalności chcemy być dla Państwa godnym zaufania partnerem.

 

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!